środa, 16 lipca 2014

Drewniane wypalane tabliczki

Witajcie!

Macie psa na podwórku, który biega luzem?
A może trochę większe zwierzę - konia? :D

Zajmujemy się wypalaniem tabliczek z przeróżnymi napisami, obrazkami. Do powieszenia przed domem albo w pokoju  tak by zdobiły wnętrze.

Taką tabliczkę można dać na prezent lub pamiątkę - wystarczy wymyślić dedykację, a my ją wypalimy po wcześniejszej konsultacji :) Umieścić można ją obok obrazka lub na odwrocie. 

Tabliczki mogą także służyć jako imiennik naszego zwierzaka - tabliczka na boks, budę, koszyk - gdzie tylko się da przywiesić :)



5 komentarzy:

  1. A ile kosztuje taki upominek?

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa! napiszcie jak z Wami się skontaktować bo jakoś ciężko ogarniam tą stronę i nigdzie informacji nie widzę. jestem zainteresowany

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow nie sadziłam że kopia mojej ORGINALNEJ TABLICZKI mojego WŁASNEGO KONIA robiona z MOJEGO ZDJECIA znajdzie sie tutaj w formie - kopuj-wklej ! Kiepska ta forma wykonania wybacz ale orginał wygląda o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam chcialabym zamowic tabliczke upamietniajaca mojego kota ktory zginal tragicznie

    OdpowiedzUsuń